Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Cand te deranjeaza copilul vecinilor si vecinii si nu stii cum sa faci? Trebuie sa faci urmatorul lucru : iti iei dopuri de urechi. Poti sa mai faci insa si altceva cand copilul vecinilor alearga prin casa si te deranjeaza sau cand vecinii sunt atat de suine incat nu fac nimic in sensul asta. Azi mi-am scos dopurile din urechi la mine in casa unde de aproape un an nu mai pot sa traiesc din cauza copilului vecinilor care alearga toata ziua, mananca si bataie pentru asta si, desi are aproape 3 ani nu stie sa articuleze decat "nenea". I s-a spus ca daca nu e cuminte vine nenea, adica eu. Asa am ajuns un bau-bau! Cum de s-a facut liniste brusc, iar suinele au inceput sa se ocupe de copil? Am trimis doua mailuri la Protectia Copilului, Serviciul Neglijenta si Abuzuri asupra copilului, apoi am sunat la Ministerul Muncii, Protectia Copilului unde o doamna mi-a facut legatura la alta domna care m-a trimis la alta doamna care mi-a spus ca trebuie sa ajung la sediu, sa depun o sesizare cu numar de inregistrare etc. Am revenit la Protectia Copilului sector 2 unde am dat peste un barbat, nu o femeie, ca pana atunci si care dupa ce a ascultat, m-a asigurat ca va veni cineva sa vada despre ce e vorba. Sa vezi surpriza! Azi e liniste! Deci, se poate, suinelor! Deci se poate, dragi angajati la Protectia Copilului daca intr-adevar voua vi se datoreaza! In sfarsit, cred ca ceva functioneaza in tara asta daca pot sta linistit, in sfarsit, in casa pentru care platesc de-mi iese pe nas! Sper sa nu li se sparga teava la baie cand nu sunt acasa si lasa copilul singur! Nu de alta dar m-ar inunda! Oricum pentru siguranta, mi-am luat 2 pechinezi si data viitoare cand ma deranjeaza copilul vecinilor si vecinii le fac o vizita.

In speranta ca suinele s-au prins ca intr-adevar deranjeaza si ca, daca tot au facut copilul, trebuie sa si aiba grija de el si sa-l educe, va invit sa cititi despre prima impresie pe care ti-o face Londra!
Trimite acest blog unui prieten. Altfel ti se sparge teava la baie cand nu esti acasa!

Comentarii

  1. Bun punct de vedere. Si eu am aceeasi problema, ins acopilul de deasupra mea (care imi face ziel fripte de vreo 4 ani) are acum 9. La protectia copilului ce as mai putea spune, in cazul asta?:) Am vb si cu parintii si cu copilu' si cu doica. Efectele sunt de cateva ore/zile, apoi incep eiarasi:(. Ce sa ma fac ca simt ca o iau razna?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de-acord, daca un caine face obiectul interzicerii ....de ce nu si un copil ? Ambii au acelasi grad ridicat de deranj.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu m-am mutat cu chirie de 6 luni si copii vecinilor de sus m-au innebunit! Tropaie si alearga in casa ca animalele, desi sunt destul de mari sa mearga la gradinita. Am fost de 4 ori la ei, i-am rugat frumos mai ales ca eu lucrez noaptea si ziua nu ma pot odihni deloc..ma trezesc speriata si eu si prietenul meu..se aude groaznic de sus..i-am rugat macar sa ii tina sa se joace doar in sufragerie, dar nu merge nimic cu ei..a doua zii e acelasi lucru..cred ca ma mut, am zis doar Doamne ajuta ca nu e casa mea ca altfel pe bune ca ii luam la bataie direct. Am tot trait cu speranta ca barem de acum din toamna incep gradinita si macar pana pe la 2-3 e liniste..am sperat degeaba. Groaznic! eu cand eram mica ma invata mama ca n-am voie sa alerg in casa, ca nu e frumos sa deranjez vecinii..astia de aici cresc animale, nu copii, avand in vedere ca acesti copii stau doar in casa! Sper ca macar tu sa nu mai ai problema asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. zgomotele pe care le auziti sunt mai mult decat normale, cand veti avea si d-tra copii o sa vedeti ca nu ii puteti tine legati de pat si nici nu ii puteti obliga sa mearga in varful picioarelor.Din pacate habitatul la bloc are minusurile sale. Inteleg sa deranjeze muzica data in permanenta foartea tare, scandaluri interminabile sau masini electrice de renovare in timpul orelor de odihna dar sa va iritati ca un copil se joaca este jenant. Daca eram fi in locul persoanei respective ma gandeam serios sa depun o plangere pentru denuntare abuziva cu reclamare de daune

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mars de aici zdreanta ce esti, un copil plin de energie il duci in parc sa alerge nu acasa in apartament, isi consuma energia afara nu in casa, stati toata ziua pe facebook cu tigarea in mana si cafea si va doare in cur de copii, daca nu stii sa educi un copil nu il mai face, te apuci bagi pula in tine cat cuprinde faci 4 5 6 copii vezi ca deranjezi mai stai si cu chirie, pai te muti in mm la curte si.

      Ștergere
  5. Ba sa vezi ca se poate manastire intruchipata , daca nu sti sa iti educi copiii e problema ta , nu trebuie sa suporte altcineva plozii tai,daca nu reusesti sa iti controlezi proprii tai copii nu stiu la ce i-ai mai facut, azi alearga in casa maine se cred batman si sar de la balcon .Sti care ii problema voastra astia parintii eroini credeti ca copiii vostri sunt din aur si nu cumva sa ii suparati daca le ziceti ceva,le permiteti orice,problema sunt cei 7 ani de acasa pe care nu ii au parinti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect. Extrem de corect. Nu o puteam spune mai bine. Am aceeași problemă cu familia de deasupra mea. Copilul e copil, a mai fost și pandemie și am înțeles că nu au mers copiii la grădiniță sau măcar în parc. Dar problema majora este educația și bunul simt lipsa al părinților.

      Ștergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Animale da nu copii, zbiara , urla , tipa , alearga toata ziua incontinuu , de ce binestarea lor este mai importanta ca a mea . Vreau si eu sa savurez un pui de somn , un weekend in pat, nu e posibil

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze