Ce Este Twoo I De Unde Are Adresa Mea

Nu poti sa nu te intrebi ce este Twoo, de ce suntem bombardati de invitatii sa intram pe Twoo si de unde are Twoo adresa mea, de vreme ce primim zeci de mesaje non-stop sa ne alaturam comunitatii. Twoo are adresa mea de la vreun prieten care a dat-o ca sa poate naviga gratuit 7 zile pe noul site de dating. Pentru ca la intrebarea ce este Twoo raspunsul e simplu : e un site de dating iar Twoo vine de la two, adica doi. Dupa ce te inregistrezi, trebuie sa incarci poze. Daca vrei sa gasesti fete sau baieti de la tine din zona, trebuie sa platesti si 80 RON sau sa introduci nu stiu cate adrese de e-mail ale unor cunoscuti sau prieteni. Vei putea vedea 90 de poze cu fete sau baieti din zona ta gratuit timp de 7 zile, potrivit refresh.ro. Prin urmare, primesti mesaje ca X, Y sau Z te invita pe Twoo pentru ca unul dintre ei ti-a bagat adresa ca sa obtina o gratuitate penibila pe acest site. Twoo este un site de dating si are adresa mea de la un prieten.

Twoo este nepotul HI5. Vezi de ce s-a dus HI5 pe apa sambetii!
Nu-i mai da adresa mea lui Twoo ca vin si-ti sparg teava la baie cand nu esti acasa!
Vezi si ce gadget poti sa ii faci cadou de Craciun unei fete!

Comentarii

  1. de unde aveti adresa mea pe twoo??????

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am primit o cerere pt twoo de la cineva care clar cu e prieten cu mine.Deci nu stiu de unde naiba are adresa mea.....pfff

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Twoo este cea mai ordinară aplicatie persoanele majoritatea sunt impostori ,ratați, bolnavi psihici!

      Ștergere
  3. am primit si eu aceeasi cerere,de prietenie....dar am tras concluzia ca nu poti avea incredere in acesti oameni...poate avem obligatii...........

    RăspundețiȘtergere
  4. M-a intrebat un amic daca vreau sa intru si eu pe twoo ,am aceeptat ,in ideea ca ai ocazia sa comunici cu persoane inteligente cat de cat si mai ales serioase M-am trezi dupa al doilea mesaj ca ma intreaba daca vreau sa petrecem noaptea impreuna?!?...Asa ca ,fetelor,atentie la twoo!

    RăspundețiȘtergere
  5. E, sa nu fim intransigenti. Pana la urma Twoo nu e o camera de hotel sau o garsoniera. Dar, oricum atentie. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce fel de sait este dupa50 de persoane este blocat vatrebuie bani de la mine nu primiti

    RăspundețiȘtergere
  7. Am primit si eu o astfel de cerere, si, gratie blogului pe care scriu, am reusit sa ma documentez despre acest site. Si eu consider ca nu se merita, dat fiind faptul ca exista mai multe platforme de dating gratuite!
    Nu va mirati ca ati primit astfel de cereri. "Cineva" cu interes s-a chinuit sa faca cunoscuta adresa voastra!
    Uneori trebuie doar sa fim indiferenti!

    RăspundețiȘtergere
  8. ce pot spune este ca nu stiu cum a ajuns adresa mea aici?

    RăspundețiȘtergere
  9. ?de ce?de ce?nu pot sa mai intru?am inteles ca sunt poze cu mine.sper sa nu fi si indecente

    RăspundețiȘtergere
  10. poate chiar aveti dr4eptate.e o porcarie

    RăspundețiȘtergere
  11. e de tot rahatul.vor sa faca bani de la fraieri

    RăspundețiȘtergere
  12. normal ca vor sa faca bani. de porc.

    RăspundețiȘtergere
  13. nustiu de la cine aveti adresa mea, probabil de la o cunostinta...nu mi se pare nimic serios pe acest site...

    RăspundețiȘtergere
  14. majoritatea sunt persoane neserioase , si se cer prea multi bani

    RăspundețiȘtergere
  15. nu mi se pare normal sa se ceara bani pentru asta. Exista si gratuite..

    RăspundețiȘtergere
  16. cu atat mai mult cu cat Twoo e la inceput. Intelegeam daca cereau bani dupa ce se lansau cat de cat.

    RăspundețiȘtergere
  17. Mie mi se pare un esec total aceasta retea!

    RăspundețiȘtergere
  18. bla bla bla bla ......bla!

    RăspundețiȘtergere
  19. SAIT DE LUAT BANI LA TAMPITI!!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. frate, dc sa dau atatia bani pt a vedea poze indecente s.a?
    da ma rog, nu are sanse!

    RăspundețiȘtergere
  21. Cam toti am "patit"la fel..Cineva ne'o pus adresa pe ast site..Numai aici nu dadeam bani..daca vroiau sa faca ceva inteligent,..gaseau alta modalitate de functionare,nu sa goleasca buzunarele la cei ce "cad in plasa"lor!Pacat!..Stiti e un proverb:"unde dai..si unde crapa!"Is de tot rasul,plansul!

    RăspundețiȘtergere
  22. E o mare prostie!!!!Atentie ,fetelor,eu am dat de un nesimtit si sunt multi neseriosi pe acest sait!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Tare aceea.. Two este "nepotul hi5",probabil nu va ajunge niciodata ce a fost hi5.

    RăspundețiȘtergere
  24. am citit toate comentariile si aveti mare dreptate.situl asta e de rahat.am intrat pe ms-ul sotului si era sa fac cu nervii cand am descoperit ca e membru si am vazut ca are ms de la mai multe haimanale.el nici nu stia ce se intampla.lucreaza in germania,nu are internet si nici timp de taina cu parasute.dracu stie cine ne face surprize de astea.ori a vrut sa-si faca bn lui ,ori rau noua.

    RăspundețiȘtergere
  25. Ar trebui ca genul asta de "prieteni" care isi permit sa ne foloseasca emailurile pentru "placerile" lor nesimtite sa fie dati pe mana Politiei! Si eu m-am trezit cu o "invitatie" pe email! Daca mai primesc mesaj pe email il reclam la Politie!!! Eu l-am avertizat deja; sper sa priceapa!!!

    RăspundețiȘtergere
  26. ...am primit o invitatie de la o prietena insa nestiind despre ce este vorba am acceptat-o..problema este ca nu reusesc sa ma deloghez... :( ...poate este buna pentru cei interesati..
    Inya

    RăspundețiȘtergere
  27. cumse poate iesii de pe twwo?

    RăspundețiȘtergere
  28. Pe mine m-a fericit un ex.M-am prins dupa numele id-ului si sta pe site-uri de gen.:D Superb! Oare vrea sa ma f* hihihihi Nu dati click pe invitatii.Verificati pe net.Sigur a zis cineva ceva. Problema mea cea mai mare e cu platforma ILike italia care propiu zis nu poti sa vb cu nimeni din conducere, sau reclamatii, sau unscribe... si automat iti acceseaza toate contactele.Eu l-am acc prin facebook..unde desi am dat ban la app ,mailul meu plange dupa click....doar pt ca ma interesa pers care mi-a trimis invitatia. :D Asa ca ne-o meritam si cu astea si cu virusii si cu spamurile. Sa fim atenti zic!

    RăspundețiȘtergere
  29. cum se poate iesi ?? a reusit cineva ?

    RăspundețiȘtergere
  30. vreau sa ies ca nu am fost de acord cu intrarea
    cum sa fac?
    va rog sa ma ajutati

    RăspundețiȘtergere
  31. Eu am cautat pe google si am luat informatiile de pe link-ul http://haotik.ro/2011/12/11/cum-iti-stergi-profilul-contul-de-pe-twoo.htm

    Nu stiu daca se termina aici, oricum suport consecintele acceptarii invitatiei unui cunoscut de a intra pe twoo....

    RăspundețiȘtergere
  32. Se poate ieşi f uşor. Citiţi cu atenţia toate setările aşa se poate dezactiva contul şi bloca intrarea mesajelor în inbox.

    RăspundețiȘtergere
  33. aveti dreptate ca este un site cam dubios ca vreau sa ies si eu ca astia cer prea multi bani pt ce.......dar sunt fraieri care dau ca era sa dau si eu dar m-am oprit la timp. mai au si trecut ca poti intra si gratuit o saptamana si am dat de zeci de gratuite si tot nu te lasa sa vezi nimic atunci de ce mai spune ca poti intra si gratuit

    RăspundețiȘtergere
  34. Acestia de la twoo nu au date de contact. Lipsiti de bun simt .Mizerabili.Imorali. Modul cum procedeaza. este de amendat. Apoi ,daca vrei sa te convingi de nivelul acestora conecteaza -te si vei observa o cascada de intrebari mizere exact ca si nivelul si intelectul lor .
    Trist .Creeaza repulsie .Greata! .Nu le permiteti.! Zi frumoasa si ochii mari!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze