Vrajitorul violet si vrajitorul din R'oz!

Vrajitorul violet si atacurile lui energetice vor continua. Nu pentru multa vreme. Numele meu adevarat este Vrajitorul din Roz si ii declar razboi energetic vrajitorului violet pentru ca sunt invidios pe atentia care i se da. Asta in conditiile in care tzara a depasit criza, prosperitatea e pe buzele tuturor, oamenii traiesc bine si sunt fericiti, iar acum isi permit sa se ocupe de lucrurile spirituale. Sunt impiedicati insa de diversiunile vrajitorului violet. Mai suntem si noi pe aici, sa stiti. Asa ca eu, vrajitorul din Roz impreuna cu aliatii mei Gandalf cel Dur, Harry Poker si Mary Poppins Dragostea Mea vom salva poporul roman de la influentele violete. Razboiul dintre Bine si Rau va culmina sambata in Lumea lui Cambe la Radio Infopro, ora 11.30.

Numele meu este Mircea Geoana si m-am dus la Vantu in noaptea aceea ca sa ii duc niste tartine facute de Mihaela, Dragostea Mea, cu mainile ei. El m-a sunat ca ii e foame....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze