Ce-mi doresc eu MIE, dulce Romanie?

Vezi si In ce tari mai exista Curte Constitutionala
Ce-MI doresc eu MIE, dulce Romanie, tzara mea de dor ...de duca! Ma tot gandesc de cand am intrat in 2010, ce kkt vreau in anul asta. In 2009 a fost distractiv, in 2008 la fel. Si in 2007 ne-am facut pulbere cand Parlamentul il suspenda pe Basescu, Basescu suspenda Parlamentul ilegitim, in 2006 imi aduceam aminte ce tanar si frumos eram in 1996, iar in 2005 faceam un credit de kkt la banca pentru care abia anul asta pot sa mai iau alt imprumut. Deci, 2010, ianuarie, Europa:), Romania, Bucuresti!
Dulce Romanie, imi doresc DECAT(daca nu erai agramat, draga Geoana, poate castigai alegerile), asadar imi doresc doar ca boii de deasupra, de la etajul 6 sa descopere ca exista ghena!

Ghena este locul unde arunci gunoiul. Ea se afla in interiorul blocului, nu in gradina sau in pomul din fatza blocului. Gunoiul se arunca in tubul de gunoi dupa ce ridici capacul, nu pe geam dupa ce, in prealabil il deschizi!

Imi mai doresc, dulce Romanie, tzara mea de dor de duca sa nu mai creasca boul de la etajul 5 porumbei care se kk in capul meu. Si as mai vrea, tzara mea de dor de duca, sa nu mai procedeze nici bulangii astia din politica, precum porumbeii! Multzumesc, dulce Romanie, tzara mea de glorii, tzara mea de dor, bratzele nervoase care vor tarie(40 de grade, vodka recomandat)! La asa trecutu-ti, imi vine sa te-omor!
Continuam cu lista de dorinte sambata sau duminica de la 10.30, 13.30 si 15.30 la Radio Infopro, in Lumea lui Cambe!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze