Mircea, my precious!

Faza mishto a fost ca am mai ras si noi cand am auzit spunandu-se foarte serios ca Mircea, dragostea mea, a fost atacat de para-psihologici in noaptea infruntarii cu Basescu. Partea proasta e ca ne-am facut de kkt in toata lumea. Partea la fel de proasta e ca s-au prins astia din PSD pe cine au pus in fruntea partidului si or sa il tranteasca pe Mircea, dragostea mea de o sa ajunga si el ca Smigal, my precious. Gollum, Gollum, Gollum. Hotii! Hotii! Ne-au furat nepretuitul! Hobbiti blestemati! Si asa, mai imbatraneste unul urat. Credeam ca ultimul a fost Ceausescu dar dupa reactiile paranoide ale lui Geoana si ale Mihaelei, dragostea mea, am impresia ca cele doua cupluri seamana foarte tare. Si mai apare si Ion Iliescu, aducand sarea pentru rana. Cica, am impresia ca de cativa ani la sedintele PSD sunt doar adusi oameni care sa aplaude! Nea Nelu e dat dracu!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze