Taxa fast-food!

Imi place sa mananc gras! Iubesc hot-dogii cu mult mustar si suc de rosii made in USA, ador sa mi se scurga prin colturile gurii grasimea din puii cu sase aripi de la KF.., beau numai sucuri in care orice bucata de carne pui, se strange pana ramane hoit. Hamburgerii si cheeseburgerii sunt scopul vietii mele, chipsurile sunt nelipsite de pe masa, am orgasm cand vad carnatii unsurosi radiati in cuptoarele cu microunde, juisez chiar cand vad puii la rotisor. E viata mea fast-foodul si ma urca pe pereti crispy strips. Si atunci de ce, dragul meu guvern vrei sa ma faci sa merg mai rar in zonele unde se mananca atat de gras, atat de daunator, sa inteleg ca nu-ti place colesterolul meu? Sa inteleg ca nu vrei sa ma vezi roshu in obraji si cu tensiune 24 cu 12? Sa inteleg ca vrei tu diabetul care ma pandeste cand infulec toti cainii de la shaormerie? Atunci de ce taxa aceasta HAM-HAM?

Dupa taxa fast-food, stiu sigur ca urmeaza taxa pe cainele vagabond. Adica platesti un leu pentru fiecare caine vagabond pe care il vezi. Pentru grupuri se ofera reducere. Adica daca vezi mai mult de 10 caini o data, platesti doar pentru patru, dupa formula un caine la puterea a zecea inmultit cu pantaloni sfasiati plus injectie, totul supra radical din patru pechinezi turbati. Pe principiu cine vede un caine e mai bogat decat cine vede 10. Logic, nu? Mai multe despre taxele pe care ar putea sa le bage guvernul sambata la Lumea lui Cambe - Radio INFOPRO, de la 10.30, 13.30, 16.30.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze