Autostrazile sunt depasite!

Cat de prost am putut sa fiu sa injur statul roman ca nu face autostrazi! Nu-mi vine sa cred cum nu am inteles eu, un dobitoc, strategia si gandurile bune ale statului roman in privinta constructiei de drumuri adevarate si autostrazi adevarate! Cat imi e de rusine ca am facut gafa dupa gafa spunand ca da, statul roman nu vrea muschii lui sa faca autostrazi, sa fim si noi civilizati, sa mergem ca in Vest! Am vazut pe Discovery ca in viitorul apropiat nu doar ca vom merge mai des ca pana acum pe Luna, pe Marte si pe alte planete din cartier! Mai mult, ne vom deplasa in viitorul apropiat si la serviciu cu mici aparate de zbor care vor circula pe drumuri aeriene si pe autostrazi aeriene! Asa spuneau aia la Discovery! Si atunci am inteles, sarac cu duhul de mine, pacatosul de mine, inapoiatul de mine, retardatul de mine, imbecilul notoriu de mine, gandurile si intentiile bune ale statului roman! Pai daca tot vom folosi calea aerului, de ce sa ne mai chinuim, mai nene, acum, sa facem autostrazi? Iarta-ma stat roman! Te rog sa ii ierti pe bietii iobagi care muncesc pentru tine si care sunt prosti ca palmasii si nu-ti inteleg viziunea minunata! Se poate? Te rog! Uite cum va fi cand vom merge la serviciu sau la cumparaturi pe calea aerului, iar istoria se va imbogati cu un capitol special - ACEI ROMANI MINUNATI SI APARATELE LOR ZBURATOARE! OH, YEAAAAAH!



Comentarii

  1. ai uitat sa pui si melodia actualului consilier al ministrului finantelor

    Dincolooooooooo de noriiiiiiiiiiii... e o raza de luminaaaa

    RăspundețiȘtergere
  2. O, da! Salutare natiune! Sunt Dan Bitman si fac 13-14 cu Andrei Gheorghe la Ministerul de Finante FM! Ciudat e ca mi-a devenit simpatic Vladescu. Pana la urma, daca tot e bal, bal sa fie!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze