Honorius Prigoana, Cristina Pocora si cu mine!

Am baut cu Honorius Prigoana acum multi ani in carciuma de la parterul cladirii in care functiona Realitatea TV. Cu el si cu Bogdan. Cateva beri. Dupa aia ne-am dus la o terasa prin sectorul 3 si am baut vin. Cu Teodora. Foarte frumos. Pe vremea aia ma platea taica-su. Taica-su platea salariile in totalitate pe cartea de munca. Probabil de-aia a si fost nevoit sa vanda Realitatea la un moment dat. Deci, Honorius era un baiat bun. Am platit nemtzeste. Probabil ca si acum e un baiat la fel de bun.

Cu doar cativa ani inainte fusesem vecin cu Cristina Pocora. Ea este tot in Parlament acolo unde vrea sa ajunga si Honorius. Fusesem vecin cu Cristina Pocora in cel mai distrus camin din Regie in anul 2001 - P19. Mai avea putzin si se darama. Cristinei Pocora i-am mestecat din greseala in ceara pusa la incalzit pe hol. Am crezut ca era crema de zahar ars. E o scorpie. M-a facut cu ou si cu otzet. Dupa aia a facut practica la Bogdan Olteanu, Pacuraru si dracu mai stie pe unde, ca doar era la SNSPA. Cristina e totusi o fata buna. Are origine sanatoasa.

Radu Stroe e un comunist. Dar daca Pocora e parlamentar de ce n-ar fi si Prigoana cel mic parlamentar. Amandoi sunt la fel de prosti si la fel de destepti. Ca noi totzi. Visez o tzara cu 20 de milioane de parlamentari.

Comentarii

  1. nemteste platim si noi pe durata mandatului, la naiba

    RăspundețiȘtergere
  2. oameni pe care i ai cunoscut candva devin celebri. imi pare bine ca ne stim:P

    RăspundețiȘtergere
  3. platesti in functie de cum te trage statul in piept sau invers, iar pe tine anonim ma bucur si eu ca te stiu:))!

    RăspundețiȘtergere
  4. iar eu, anonimul anonimurilor, ma bucur ca-l stiu pe primul anonim.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vezi dom`le, Pocora e, Prigoana ba! Pasarica face diferenta uneori...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze