Londra, prima impresie!

Ne-am dat jos din avion si am urmat indicatoarele. Totul este foarte clar in Londra. Indicatoarele sunt asa de bine puse, incat nu te poti rataci. Aeroportul Heathrow e asa de bine construit incat nu te poti rataci. Totul e asa de bine facut in Londra incat nu te poti rataci.
In Londra, insa, cu siguranta, o singura persoana e britanica pana in gaura curului : REGINA. In rest, e plin de negri si chinezi. Si nu numai. De exemplu, autocarul care ne-a preluat de la aeroport pana la hotelul Novotel din Greenwich(se pronunta grenici, spre deosebire de ce stiam eu), ei bine autocarul era condus de un negru, pe nume Peter, iar ghidul era italian, pe nume Paolo. De la Heathrow la Grenici faci cam o ora si jumatate cu masina. Autobuzele au linie speciala care se intrerupe din cand in cand dar oricum, se merge snur, cel putin la ora 11. Pe drum am vazut cateva obiective pe care ulterior le-am privit mai atent. Palace of Westminster...Big Ben de departe si London Eye, roata care e, in mijlocul Londrei, ca o musca intr-un fund de cal langa palatul Parlamentului si langa Tamisa. Dar face bani!
Londra Big Ben poza 2011 Tamisa
Londra toamna Tamisa Westminster impresie
London Eye poza Londra Tamisa 2011
Si pentru ca Orange e si pe acolo. Un banner interesant intr-unul dintre tunelurile gigantice pentru masini care traverseaza Londra pe dedesubt. Noi suntem undeva dedesubt de tot. Intr-un putz adanc de 100 de ani.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze