E Mircea Geoana analfabet?

Dupa centralizarea rezultatelor de la TOATE cele 21.706 de sectii, Traian Basescu a obtinut 50,33% din voturi, in timp ce contracandidatul sau, Mircea Geoana, a obtinut 49,66%, conform Biroului Electoral Central(sursa:www.infopro.ro si www.stirileprotv.ro)! Mi-as imagina ca serviciile noastre secrete care l-au invins pe Emil Constantinescu, l-au sprijinit pe Traian Basescu impotriva aliantei dintre serviciile ruse si francmasoneria lui Patriciu si Tariceanu(papusarii lui Crin Antonescu). Mi-as imagina ca masina de vot si de fraudare a PDL a invins masina de vot si fraudare a PSD(cum i-a scapat micului imbecil imberb, cu aere de Titulescu, Ponta). Mi-as imagina ca Traian Basescu e agent sub acoperire cu grad foarte mare(ceea ce se pare ca si este) dar tot l-as fi preferat unui prostanac. Mi-as fi imaginat Romania sub Mircea Geoana! N-am putut!
Stii de ce am votat cu Basescu? Pentru ca maica-mea(care a predat limba romana si i-a invatat pe copii sa vorbeasca romaneste corect pana in ultima clipa a vietii ei)s-ar fi rasucit in mormant daca puneam eu stampila pe Geoana. Mircea Geoana face greseli elementare de limba romana! Am decat un vot sau Sunt un om care gandesc sau celebra Guvernul care o sa-l instalez...
Eu nu pot sa accept ca un om care face greseli de gramatica, elementare, sa ma conduca pe mine care mi-am tocit coatele prin Facultatea de Litere - Universitatea Bucuresti(e drept, mai mult pe la biblioteca, carciuma si bordel decat in amfiteatru). As visa morti!

Stii care e faza tare? Faptul ca esti printre cei 50 la suta dintre alegatori care au ales Mircea Geoana, ma face sa ma gandesc serios ca e momentul sa plec definitiv din Romania! Sau poate e mai bine sa raman pentru ca publicul asta e inca naiv si poate fi mintzit frumos?
Mircea Geoana e din familie de olteni! Nicoale Ceausescu e tot din Oltenia!(nu am nimic cu oltenii! Atentie, e doar o coincidenta!) Mircea Geoana e condus de nevasta! Nicolae Ceausescu si-a pierdut capul si la propriu si la figura din cauza Elenei! Mircea Geoana e agramat! Nicolae Ceausescu era agramat! Stii care e diferenta dintre ei? Tatal lui Mircea Geoana a lucrat pentru Ceausescu. Mircea Geoana a ajuns unde a ajuns datorita influentei tatalui sau pe care l-a invocat in seara nefericitelor exit-polluri!

Comentarii

  1. Te-ai pierdut printre coincidenţe şi ratezi esenţialul. Nu-mi poţi spune CU ADEVĂRAT de ce ai votat Băsescu. Cât despre doamna Profesoară ştii bine părerea mea. Să nu-mi spui acum că Băsescu vorbeşte vreo română corectă... E doar o tară a 90% din boborul român. Pentru că, pur şi simplu, nu-i interesează.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-ai pierdut printre coincidenţe şi ratezi esenţialul. Nu-mi poţi spune CU ADEVĂRAT de ce ai votat Băsescu. Cât despre doamna Profesoară ştii bine părerea mea. Să nu-mi spui acum că Băsescu vorbeşte vreo română corectă... E doar o tară a 90% din boborul român. Pentru că, pur şi simplu, nu-i interesează.

    RăspundețiȘtergere
  3. stii bine ca am votat Basescu pentru ca, macar in intentie, va face ca sistemul bugetar sa se restructureze, parlamentarii sa se imputineze si nu va introduce impozitul gradual care i-ar cam ruina pe cei care reusesc sa castige peste 3000 de roni( nu reni) pe luna, muncind din greu. De-aia.

    RăspundețiȘtergere
  4. A fost funny. Un circ adevarat. Un clown costumat in rosu ce topaia prosteste, o matroana deghizata in floricica, un cioban cu sampanie, un unionist ceausist.

    Si mai ziceti ca noi in Romanica murim de tristete.

    RăspundețiȘtergere
  5. mda, cat de retard sa fii sa te bucuri in halul ala, cand diferenta intra lejer in marja de eroare pe care sondajele nu au prezentat-o. Nici macar unul. Loooooool

    RăspundețiȘtergere
  6. Si nu uita ca Geoana, ca si Ceausescu, este rarait ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. @alex. Daaaaa, bai, asta era. Stiam eu ca uitasem ceva si era evident. Geoana e rarait ca Ceausescu(era sa scriu Iliescu:::::)).

    RăspundețiȘtergere
  8. De fapt, în Geoană sălăşluieşte spiritul lui Ceauşescu. Băăăi, abia acum îmi dau seama, Geoană este un zombi. E Geoauşescu. N-aţi văzut ce cearcăne are?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze