Delir in 3!

Vad 3 cai mascati la mine in dormitor. Pe ei sunt jandarmi-femei in lenjerie intima. Miron Cozma mananca seminte in varful patului. Adrian Nastase ma priveste de dincolo de geam, unde atarna intr-un streang. Am o tuse productiva. Productivitatea tusei este egala cu junghiul din spate la patrat, supra intensitatea unei lovituri in coaie plus radical din zece crampe, totul inmultit cu viteza spermatozoidului dupa un sex oral in Thailanda produs deasupra marii unde colcaie rechini. Da. Am febra. Ma duc sa votez dupa care sting lumina si fug din tzara. Ion Iliescu iese din lampa lui Aladin si ma intreaba ce doresc. Lampa lui Aladin e penisul pe care il tzin deasupra budei cand urinez rauri social-democrate. Ii zic sa traga apa, sting lumina si fug din tzara. Nu inainte de a vota pentru ca am febra. Iar febra este suma anilor inutili de scoala, liceu si facultate minus extra-sistolele provocate de ei, totul inmultit cu 20 de shuturi in coaie cate am luat de la urmasii lui Ceausescu de cand a murit Ceausescu. Fumati, fumati, fumati. Lenin isi priveste boashele din mausoleu cu uimire, in vreme ce eu ma pish pe mormantul meu ca Michael Jackson. Am febra si ma duc la vot dupa care fug din tzara. Traiasca jandarmele calare pe cai mascati! Yeaaaaaaaah!

Dar cu calul ce-ati avut?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze