Anglia din avion!

Urmeaza un lung sir de postari despre Londra unde am fost 4 zile, gratie Reiffeisen(care ne-a oferit o excursie) si British Airways care ne-a dus si ne-a adus de acolo. Asta ca sa nu credeti ca sunt plin de bani si ca imi petrec fiecare week-end in marile capitale ale lumii. Asta ca sa ii descurajez pe hotzi dar si pe frumoasele domnisoare din Romania(care sunt de sute de ori mai frumoase decat englezoaicele si de 10 ori mai frumoase decat chinezoaicele din Londra) si care ar fi visat sa lege o prietenie durabila cu un domn frumos, destept si plin de bani.
Plecarea de pe Otopeni - 14 dec. 2009, ora 8.45 - sosire pe Heathrow - 10.10. Am castigat 2 ore cu o manevra legata de fusul orar. Un zbor linistit cu mic dejun oferit de British Airways, stropit cu bere. Eu am baut 2. Vecinul, englez, 7. Intarzierea a fost de 15 minute pentru ca nu aveam unde sa aterizam.







Iar acestia sunt nori, presarati cu Muntii Carpati...

In cele 15 minute pana am aterizat....am facut un tur ashaaaaa al zonei...



Vezi si Unde sa mergi in Grecia in concediu in 2012

Comentarii

  1. intr-adevar si avionul cu care am fost eu, tot BA s-a plimbat deasupra orasului inainte de a ateriza. Imi place Londra. Sper sa stau mai mult de o saptamana data viitoare sa ii descopar toate secretele.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze