Reclamele Viitorului!

M-am asezat linistit pe canapea cu telecomanda in mana, am intrat pe google tv si am incercat sa-mi verific adresa de e-mail. Atunci au inceput sa curga reclamele viitorului! Din televizor a iesit holograma lui Crin Antonescu. Imi prezenta programul lui politic daca il alegeam presedinte. Am inchis holograma, mi-am verificat mailul si am trecut la facebook sa vad ce mai spun prietenii mei. A aparut din televizorul adaptat deja la google tv, dupa cum spuneam, holograma lui Victor Ponta vorbindu-mi si gesticuland in fata ochilor mei, in camera, in casa mea pentru care platesc o gramada pentru ca politicienii nostri sunt si imbecili si manevrati de alte interese, despre programul lui daca il aleg presedinte. L-am inchis si am trecut mai departe sa vad ce programe imi ofera minunatul meu televizor conectat la google tv. Cine credeti ca a aparut tot in fata canapelei? Stela Popescu si Florin Piersic. Doamna ma invita in farmaciile Catena, iar maestrul nu stiu despre ce vorbea ca nu se mai intelegea nimic.
Ce am inteles eu, tinand cont de faptul ca ne aflam in 2013? Ca holograma 3D XS Dual ofera un efect de 360 de grade, iar sistemul holografic dublu incadrat de videowall ofera promovare prin animatii independente care sa ruleze simultan cu proiectia holografica 3D. Stiam ca aceasta posibilitate exista inca din 2010.
Si am mai inteles ca difuzorii au uitat, in goana lor dupa bani ( vezi bannerele care apar pe toate site-urile si nu te lasa sa afli informatia) au uitat asadar de o regula simpla : posibilul client are nevoie sa creada ca poate alege. Nu mai bine, inainte de fereastra aia pop-up, il intrebi daca nu vrea sa vada cel mai nou produs din gama X? Produsul va aparea oricum in articol sau in materialul video! Si daca vreau sa vad cel mai nou produs din gama X si apare holograma lui Ponta( poate fi orice politician), arunc televizorul si ma mut la tara sa cultiv legume fara E-uri! Oare asa vor arata reclamele viitorului?
Citeste si cum functioneaza GOOGLE TV!
Trimite acest blog unui prieten. Altfel iti iese din televizor holograma lui Jack Spintecatorul sa-ti faca reclama la Zinger!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze