Ninsoare In Bucuresti!

Ieri am iesit pe balcon! Coafura rezista! Aveam in termometru 17 grade. Nici vorba de ninsoare in Bucuresti! Azi ma trezesc dupa un somn agitat in care am dat zapada din fata blocului, din fata magazinelor, din fata trotuarului, din fata fetei trotuarului ca asa a zis Oprescu! Am glumit! Ninsoarea de azi din Bucuresti e doar o gluma buna!


Interesant e ca a nins cu soare. Eu am vazut ploaie cu soare. Dar ninsoare cu soare niciodata. In fine, ideea e ca trebuie sa ne cumparam fulare si fesuri pentru ca iarna e abia la inceput, dragele mele! Daca nu vreti, puteti bea vodka!
Trimite acest blog unui prieten. Altfel iti ia RADET-ul apa calda cand vrei sa faci un dus!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze