A Venit Vara In Decembrie?

Stiam de la meteo ca vor fi temperaturi mari astazi, chiar daca suntem in decembrie asa ca m-am trezit de la 6 dimineata si m-am gandit ca daca tot a venit vara, n-ar fi rau sa ne reluam vechile obiceiuri de gradinarit. Am scos intai masuta si florile pe balcon.


Pentru ca eram sigur ca va fi foarte soare, am scos si umbrela de plaja si am fixat-o pe balcon, astfel incat sa am umbra si sa pot sta linistit.

Maine plec la mare. Daca o tine tot asa, balconul meu chiar va arata asa in mijlocul  lui decembrie. Ar fi foarte frumos pentru ca tanarul Cambe, un cultivator impatimit de flori, nu etnobotanice, pe balconul lui, nu suporta iarna. Vezi cum poti sa cultivi flori intr-un apartament de bloc aici!
Trimite acest blog unui prieten. Altfel vine Mos Craciun si iti ia tot din casa!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze