Ce Vor Copiii De La Mos Craciun In 2010!

                                 Draga Mos Craciun,

Subsemnatul Tanarul Cambe, domiciliat in Bucuresti, str. Laptari Tei, Romania, nascut la data de 4 iulie 1980, cunoscut pentru antecedente hilare, care a oferit tot anul bunuri de larg consum si diverse sume de bani oamenilor nevoiasi, care a luat numai note bune la scoala, care nu i-a suparat pe parinti, care nu si-a batut nevasta, care nu s-a dus beat mort acasa si cu chef de scandal, care si-a platit toate ratele, taxele si impozitele la timp, va solicit in mod respectuos sa-mi aduceti anul acesta urmatoarele cadouri :
- o gaura neagra in miniatura pe care sa o folosesc precum Moise sa trec Marea Rosie sau ca egiptenii sa fac piramide.
- o gaura neagra in miniatura pe care sa o folosesc impotriva gravitatiei si sa nu ma mai deplasez la serviciu cu autobuzul 101.
- 5 leoparzi si o camila.
- sa O am o data pe an de diamant rosu, sa fie cat pasajul Basarab si sa se odihneasca pe ea lebedele.
- sa te dezbraci la bara pentru fanele mele.
- sa-mi spui secretul Pietrei Filozofale ca sa fac aur si sa fiu nemuritor.
- sa-mi spui toate raspunsurile la Conquiztador ca ma enerveaza aia cu stea albastra.
- 5 lei si un hipopotam.
- 5 milioane de euro in cont, garantie pana imi dai secretul Pietrei Filozofale si al Graalului.
- 3 farfurii zburatoare.
Solicit aceste lucruri in baza faptului ca eu sunt un om bun, iar tu esti la mana cui esti! Na, mah, mai esti smecher?


Trimite acest blog unui prieten. Altfel, draga Mos Craciun, ti se sparge teava la baie cand duci kkt-uri la aia mici!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze