Traian Basescu si masurile anti-criza - 4!

Traian Basescu - 13 mai 2010!
Nu stiu ce s-ar fi intamplat daca maream TVA si cota unica? Daca am fi continuat cu fiscalitatea, ramaneam cu sistemul bugetar aici. Adica mai luam imprumut de la FMI, CE, BM. Adica imprumutam 30 de miliarde de euro. In 2013 am fi datori 67 la suta din PIB, 2 bugete anuale. Acum suntem datori 33 la suta din PIB pana la finalul anului vom ajunge la 36 la suta si il vom suporta greu. Cred ca am luat masura buna. Nu a fost o optiune care mi s-a nazarit mie. Au fost consultari temeinice in functie de scenariile care se pot petrece. Optiunea a fost pentru diminuarea cheltuielilor care inseamna consum sau mai bine zis pentru optimizarea lor. Nu puneam problema optimizarii daca nu am fi constatat ca sistemul social face multa risipa, ca in sistemul de pensii avem multi romani asupra carora exista suspiciuni ca nu sunt invalizi. Sunt 10 de mii de oameni care au venit spre aceasta solutie in intelegere cu medicii s.a.m.d.

Trimite acest blog unui prieten. Altfel ti se sparge teava la baie cand nu esti acasa!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze