Ce inseamna sa fii sincer!!!

Mi-am facut si eu cont pe facebook pentru ca am auzit ca aici potzi sa agatzi gagici. Dar nuuuuu, my precious, my love, mi-am facut cont pentru ca simteam nevoia sa apartin unei comunitati!!! My precious...
Asta ca sa stiti de ce maine pe Profm o sa va prezinte stirile...Zorro!

Si sa stii ca nevoia de a apartine unei comunitati este si in piramida nevoilor lui Maslow, asa sa stii!!! Cum, eu nu sunt Maslow? Sunt in kkt?!! Cine ma primeste si pe mine la noapte?
Citeste si ce vedete sunt pe Facebook!
Vezi si 
Romancele sunt cele mai frumoase femei

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze