Michael Jackson traieste!!!

Cand eu spuneam acum 2 luni ca e un fake, mi-am luat carne pentru tot anul. Michael Jackson traieste!!! Uite aici!




Este masina cu care a fost luat Michael Jackson de la vila din L.A. In parcarea subterana a spitalului a facut pasi? O fi oare adevarat? De asta n-am vazut cadavrul pana acum?
According to the LiveLeak post: "I checked the license plate number and it looks like the King of Pop is jumping out of the same van, his dead body has been in. I got the original video tape from a trustworthy source. I know him for years. And I am sure it´s real and Michael is alive.
Citeste si in exclusivitate interviu luat dupa asa-zisa sa moarte! Pentru ca a vorbit! EXCLUSIV-INTERVIU CU Michael Jackson dupa moarte!

Comentarii

  1. Stii ca acum 7 luni cei de la RTL au declarat ca filmul e fals si era facut ca experiment social ?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Un experiment social care vinde al dracului de bine:))))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze