DAU GAURI GRATIS!!!

Stahanov - Un fleac, l-am ciuruit!
Stahanov - Acum chiar vezi prin zid!
Stahanov - Virginele stiu de ce !
Stahanov - Unde dai, acolo crapa!
Stahanov - L-a folositi Chuck Norris cand a construit casa in care s-a nascut!
Stahanov - Forta este cu tine!
Stahanov - Toata lumea sare acum cu mine!
Stahanov - Si zidul Berlinului a cazut!
Stahanov - Pentru soacre curioase!
Dupa cum probabil stiti, mi-am luat un ciocan rotopercutor. Este folosit la dat gauri in pereti. Numele lui este STAHANOV si e de productie estul Europei, mai exact Ucraina, din cate se pare. Intra in lemn, caramida si beton ca in branza. Sunt foarte mandru ca l-am achizitionat. Va intrebati care e stirea? Ei bine, n-a auzit de marca asta nici taica-miu care se pricepe la scule si are scule cat tot judetul Buzau(MAXIM RESPECT). Asa ca m-am gandit sa-i fac acestui Stahanov pe care il aplauda totzi vecinii putina promovare. E de 800 W si in afara de gauri poate fi folosit si ca tezla-n c..peretzi. Asadar, iata niste motive ca sa cumperi ciocanul rotopercutor Stahanov.
Stahanov - Pentru vecini fericiti!


N-aveti nevoie de un copiraitar? Lucrez si pe caiet, stiu ca e criza!:):)
Mai bine citeste si ultima mea realizare - cum iti dai seama ca te inseala!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze