UNEORI MI-E RUSINE DE MINE!

Ma urc in autobuzul 101 care uneori are aer conditionat, alteori, cand deschid tzaranii de oras geamul, nu. Un pusti firav cu casti in urechi, freza EMO si plin de cercei se urca si el. Se aseaza pe un scaun la geam. La Obor se umple de femei trecute de 70 de ani si barbati din aceeasi generatie. Tanarul firav EMO nu se sinchiseste, vorbeste la telefon si se uita pe geam. Nu vede atatia oameni care, poate aveau nevoie sa stea jos. Un barbat trecut de 70 de ani ii zice:
-Mai nesimtitule, dar tu nu vezi ca sunt doamne aici care ar trebui sa stea jos? Sa le oferi locul?
Nesimtitul ce credeti ca face? Vorbeste mai departe la telefon si nu il baga in seama pe domnul trecut de 70 de ani care cerea ceva ce i se cuvine lui si generatiei lui...
Si continua:
-Uita-te la el. Cu creasta, cercei, mai baiatule, ia coboara tu la urmatoarea, da-te jos imediat din autobuz, nesimtitule. Stai ca un nesimtit pe scaun...
Asa obraznicie mai rar. Pustiul nici macar nu intoarce privirea...Cineva spumega...
-Mah, da tu n-auzi, la urmatoarea te dai jos, ca asa vreau eu...
Atunci, intru si eu in discutie desi era evident ca pustiul nu baga pe nimeni in seama, iar femeile trecute de 70 de ani tot in picioare stateau...
-Da, lasa-l mai nene in pace. Daca nu se simte sa cedeze locul, asta e. Ce te bagi dumneata? V-ati trezit sa dati lectii de civilizatie dupa ce ati stat pe burta 50 de ani sub Ceausescu. Ia uite cine vorbeste?
-Pai nu vezi ca sta ca un nesimtit? vine raspunsul...
-Pai asta e, daca atat stie el, lasa-l in pace. Zi-mi mie(stateam in picioare) sa cobor la prima si obliga-ma sa cobor ca sa te fac bucatzi. Las-o dracu!
Pustiul n-a coborat la prima. Nu stiu ce a urmat pentru ca am coborat eu, dat fiind ca era destinatia. Femeile trecute de 70 de ani nu au luat apararea nimanui pentru ca aveau ochii in patru pe sacose si pe portofele, iar EU IMI CER SCUZE PUSTIULUI CA NU L-AM BATUT PE NESIMTITUL DE BARBAT TRECUT DE 70 DE ANI CARE SI-A PERMIS SA IA ATITUDINE DUPA CE 50 DE ANI NU A FACUT-O. TE ROG SA MA IERTI, NU SE VA MAI INTAMPLA!!!
Citeste o noua mostra de retardare la care ne-a adus comunismul : Cati angajati in plus are statul!

Comentarii

  1. Pustiul nesimtit dar tu unde stiai ca batrinul nu luase atitudine 50 de ani?nu scria pe fruntea lui ca facuse inchisoare??!!toti am luat atitudine ATUNCI,fiecare cum a putut si cum a considerat el ca ia atittudine!dar TU acum cum iei atitudine la toate porcariile care se intimpla??

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place intamplarea asta..Intr-adevar tipul ar fi trebuit sa se ridice dar atitudinea ta e geniala...Va rog nu sariti pe mine acum ca fac parte din generatia needucatilor..tineti cont ca generatia voastra ne-a educat.Iar tu ''masa'' de unde stii ca autorul articolului nu ia atitudine,scrie pe fruntea lui cumva?...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze