Probleme de cuplu!!!

El-Fa, sa te duci dracului cu toate toanele tale, ca m-am saturat!
El-Esti un porc si un nesimtit! O sa-i spun mamei!
El-Va bag in p...mamelor voastre si pe tine si pe ma-ta!
El-Cum iti permiti, nesimporcule! Ia uite cui ii fac eu mancare!
El-Cand faci, fa, mancare ca o freci toata ziua la coafor! Cu curvele de prietenele tale!
El-Minti ca un porc! N-am mai fost la coafor de 3 luni!
El-Si atunci de ce p..ma-ti, umbla copiii prin fatza blocului cu kkt-ul la cur, ca-s nespalati de saptamani?
El-Pai ca tu umbli brambura si nicio paine nu stii sa iei! De-aia!
El-Sa te duci dracului cu tot cu ma-ta si neamul tau de javre! Arunci banii la groapa!
El-Si ce, mah, iti pare rau, porcule, ce, sunt banii tai?
El-Da, ai cui sunt fa lepra, ai ma-ti! Iete, ca facea ma-ta bani si nu stiam!
El-Pai face, mah, face si imi da si mie ca tu esti un porc si nu-mi dai, na!! Si o sa ma duc la amanti!
El-Pune mana in Pastele m...-ti si fa ceva de mancare ca-ti pun masa asta in cap! Ia uite ce jigariti sunt copiii astia, ca niste caini!
El-Snif, snif! Te spun lu' mama ca m-ai facut sa plang!!!
El-Hai las-o pe ma-ta, las-o dracu si fi-ti-ar prietenele de ras sa-ti fie de curve!!!
El-Uaaaaaaaaaah, sniff, sniff!!
El-Hai nu mai plange ca plang si eu, pac, pac, incep sa plang si eu ca Basescu!
El-Saruta-ma!!
El-Tzoc, tzoc, hai nu mai plange!!!Intoarce-te!! Oh, iarta-ma! Esti cea mai frumoasa femeie din lume!
El-Zici tu? Tzoc, tzoc, oh, oh!
Si dupa aceea toata lumea era calma, fericita si in al noulea cer, inainte, in timpul si dupa derby.

Tkx to baietii senzationali de la retusuri.blogspot.com!
Si daca tot vorbeam de cupluri, citeste si cine va fi noul antrenor la Steaua si unde a gresit Lacatus!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze