Interviu Conrad Murray In Ziua Procesului Michael Jackson I Exclusiv

Vezi si ultimele cuvinte ale lui Steve Jobs!
Interviul cu dr. Conrad Murray a fost realizat in ziua infatisarii la procesul lui Michael Jackson si a mortii lui. Ultimele cuvinte ale lui Michael JACKSON. Dezvaluirile incendiare despre megastar ii apartin. Cate poti afla despre Michael!
Conrad Murray : L-am privit in ochi si l-am intrebat : Mike, tu chiar vrei sa mori?
Michael Jackson : Nu am alta cale.
C.M: Atunci ma ascund dupa birou. Nu poate sa moara un megastar, mi-am zis, a zis el.
M.J: Doctore, de mult timp observ ca te comporti ca un copil sau ca un retard. Eu nu vreau sa mor, ne-a spus doctorul Conrad Murray ca ar fi spus Michael Jackson.
C.M : Mike, ai doza acolo... Eu ma duc sa fac pipi. O sa ia ceva timp pentru ca sufar cu prostata. Ai timp, daca asta vrei.
Vreti sa stiti care au fost ultimele cuvinte ale lui Michael, ne-a intrebat doctorul Murray Conrad.
Ultimele cuvinte ale lui Michael Jackson pe care dc. Murray le-a dezvaluit la proces, au fost : Va iubesc fanii mei, sa moara Cibilan care alearga deasupra lui Cambe in apartamentul de sus. VIATA MEA A FOST A VOASTRA!
Atunci, doctorul Conrad Murray, care a fost platit gras de familia Jackson pentru mostenire, a izbucnit in lacrimi si s-a dus sa faca pipi. Stia ca atunci cand se va intoarce, il va gasi pe rege mort. Dar, in interviul acordat noua, ne-a marturisit ca Michael Jackson nu era mort, asa cum puteti vedea si in inregistrarea de aici!


Facea pipi in sticle si le arunca pe balcon, a mai spus doctorul Murray despre Michael Jackson!
T.C: Doctore, si totusi, n-a strigat, nu s-a zbatut?
Doctor Murray : Nu, draga tanarul Cambe, a murit foarte linistit. Chiar m-am enervat ca dupa ce mi-a mancat viata, el moare fara nicio grija.
T.C : Ati incercat sa il salvati, totusi?
Doctor Murray: Mie nu imi plac atatea intrebari! Cine esti dumneata, domnule C.L si ce ai facut in ultimii cinci ani?
Asa s-a incheiat interviul nostru si sa dea dracu daca d-r Murray nu era Ion Iliescu negru!
Trimite acest blog unui prieten. Altfel Michael Jackson iti sparge teava la baie cand nu esti acasa!

Comentarii

  1. duceti-va dracului cu toate tampeniile pe care scrieti. N-aveti de lucru,si tara asta moare ( de prosti ).

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze