De Ce Sa Nu Mergi In Franta

Niste baieti de la Canal In Plus mi-au aratat de ce nu trebuie sa merg in Franta. In clipul lor satiric, nu poti sa arunci moneda pentru alegerea terenului la fotbal intr-un meci cu o chipa romaneasca pentru ca o pierzi, adica romanii o fura pana si pe aia. Din emisiunea difuzata de cacanal in plus rezulta ca fura numai romanii. Nu trebuie sa joci in Franta cu romani pentru ca au paduchi, tot potrivit lor. Contactul cu romanii inseamna sa iei paduchi, adica.
Va spun sincer ca mi se rupe in doua. Pentru ca am castigat la loto, in momentul acesta imi ia interviu un reporter de la Canal In Plus.
REP : Ati castigat 25 milioane de euro. Unde veti merge prima data in vacanta?
Tanarul Cambe : Oriunde, dar nu in Franta pentru ca Jacque Chirac a furat o tara intreaga, deci francezii sunt niste hoti. Nu ma pot duce acolo, sa raman fara bani.
REP: Si totusi unde va veti tine banii?
T.C : O sa mi-i bag in cur mai bine, decat sa-i bun la o banca franceza pentru ca la banii mei poate avea acces un Jacques Chirac, deci sunteti toti niste hoti!
Rep : Ce parere aveti despre Franta?
Tanarul Cambe : O civilizatie solida cladita pe un jeg de istorie.
Rep : Va place Sarcozy?
Tanarul Cambe : De obicei, o iubesc mai mult pe nevasta-sa. E normal. La voi, verbul "aimer" are multe sensuri.
Rep : In ce tara va veti pune banii?
Tanarul Cambe : Daca publici asta integral, ti-i donez...
REP : Multumesc, il voi publica integral... Veti merge totusi in vacanta, nu-i asa? Plaja, femei....
Tanarul Cambe : Voi merge in vacanta unde nu sunt frantuzoaice. In Eveul Mediu, contesele din Franta se dadeau cu parfum pentru ca nu se spalau. Deci toate frantuzoaicele put! PUT....intelegi asta?
REP : Dar avem la Paris si fete frumoase care nu put...
Tanarul Cambe : In Franta, femeile care nu put, sunt anorexice pentru ca banii lor de ingrijire personala au fost furati de romani! Te-am facut! Uita-te la ANOR! E a voastra!

Baietii astia nu au facut logica si filozofie cu profesorul meu din liceu. D-l Spermezan i-ar invata cu siguranta niste silogisme sau niste mecanisme ce induc mintea in eroare:)))).
Ca sa-l citez....dragii mei,  porumbeii mei, veniti de luati lectii!
Si daca nu trimiteti acest post mai departe, vi se sparge teava la baie cand nu sunteti acasa!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze