Facebook sau Hi5? Care e mai tare?

Update : vezi de ce sunt mai tari moastele SFINTE decat HI5! Sau mai bine Cum stie Google tot ce faci !
Pe Facebook m-am prins repede cum sta treaba. Dai cautare, gasesti dai Add si cand ai ajuns la 5 mii de prieteni iti mai faci un cont sau rogi oamenii sa devina fanii tai. O tampenie mai mare ca asta n-am vazut.
Pe HI5, insa, n-am avut chef sa ma cheme cum ma cheama, asa ca mi-am luat un psedonim. In HI5 sunt numai pseudonime. Gagicile sunt de fapt poze ciordite din reviste pentru barbati. Barbatii sunt poze ciordite din reviste pentru femei. In fine dau sa caut prieteni. Din cauza ca nu setasem ce voiam, HI5 imi livra numai barbati cu fetze de cretini. Cand m-am dumirit, a inceput sa imi livreze pitzipoance, femei maritate, femei single, femei care se intalnesc, femei complicate, femei lascive, femei de 18 ani maritate, altele cu poza cu copil, altele care au 18 si status - e complicat( ce plm poate sa fie complicat, mai nene, cand ai 18 ani?), in fine, o adevarata fauna. La femei cu varsta intre 60 si 70 de ani am dat inclusiv peste Gabi, care e de fapt un tip de vreo 23 de ani.

Oare se va bucura cineva ca ii acord interesul in conditiile in care potrivit HI5 am aproximativ 109 ani?
Trimite acest blog unui prieten. Altfel, cand tu esti pe Hi5, ti se sparge teava la baie.
Sau citeste ce faci cand te deranjeaza copilul vecinilor sau vecinii!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze