Cat Mai E Pana La Sfarsitul Lumii

Vezi si CAND SE INCALZESTE IN 2012
Azi, 21.12.2011, mi-am dat seama cat mai e pana la sfarsitul lumii. Ei bine, pana la sfarsitul lumii mai e exact un an. Concret, pana la sfarsitul lumii mai avem foarte putin timp ca sa mergem la bere cu prietenii, sa vorbim cu parintii, fratii, surorile, verii, vecinii si sa le spunem ca in zilelele ramase pana la sfarsitul lumii, ar trebui sa ne iubim mai mult si sa fim mai intelegatori unii cu altii. Dar cum mi-am dat seama cat mai e pana la sfarsitul lumii? Am avut o revelatie. "Un asteroid cu diametrul de un kilometru cade in Austria, va provoca o ploaie de foc in Orientul Mijlociu. Temperaturile acolo, ca sa nu mai vorbim de zona impactului, vor ajunge pana la 400 de grade la nivelul solului pe sute de kilometri distanta. Un asemenea impact ar da peste cap in totalitate clima. Soarele ar disparea de pe cer luni, daca nu chiar ani, epoci glaciare ar fi urmate de tsunamiuri, eruptii vulcanice si cutremure."
Bai si cand mi-am dat seama ca pana la sfarsitul lumii mai e, cat, fix un an, am schimbat repede de pe Discovery ca oricum mai vazusem documentarul si m-am uitat pe Cartoon Network la Tom si Jerry.
Si totusi, o teama mi s-a strecurat perfid in minte, asa ca, daca tot mai avem un an pana la sfarsitul lumii, i-am facut lui Kim Kardashian o frumoasa declaratie.
cat mai e pana la sfarsitul lumii


Evident, cand a aflat cat mai e pana la sfarsitul lumii, Kim Kardashian m-a sunat si ne-am uitat impreuna la cele mai bune clipuri din 2011 in Romania .
Trimite acest blog unui prieten. Altfel ti se sparge teava la baie pana sa vina sfarsitul lumii!
Sau vezi si cele mai bune poze din 2011 !
Vezi si Unde sa mergi in Grecia in concediu in 2012

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze