Cum sa scapi de impozite!

Aflu de curand ca trebuie sa platesc asigurarea pe casa. OK, zic. Cat costa? 137 de euro pentru ca aveti inclusa si asigurarea in caz de incendiu. Super afacere! Cat iau daca imi ia foc casa si ard cele cateva lucrusoare pe care le am, dupa ce in prealabil le-am dus pe toate in alta parte? 5000 de euro. Super afacere! Pot sa ii dau eu foc? Nu pot ca o iau in mana. Asa ca nu mai platesc nicio asigurare pentru ca locuinta nu e a mea. E a bancii. E ipotecata. 30 de ani stau in chirie la banca. Si atunci cum sa platesc asigurare pentru o casa in care stau cu chirie? Corect? Interpretez si eu legea ca Basescu. Apoi vine impozitul pe casa. Nu il mai platesc nici pe asta. Cumpar tot terenul de sub bloc si imi scot investitia in cativa ani. Corect? Corect. Si cand ma enervez daram tot blocul si las in picioare doar apartamentul meu care e la etajul 3. Nu se poate? Il fac lacustru, na!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze