Amintiri din epoca de aur!


Am vazut filmul lui Mungiu la recomandarea lui Toni. Umorul nostru difera. Filmul Amintiri din epoca de aur pare facut la repezeala, n-a insistat pe detaliul care sa te faca sa te tavalesti de ras. Pare un film facut ca sa fie in grafic. Am mai bifat unul. E adevarat ca si eu l-am vazut din acelasi motiv. Porcul putea sa fie mai nostim, concluziile legendelor puteau fi mai nostime, cadrele puteau fi mai nostime, personajele puteau fi mai nostime, replicile puteau fi mai nostime. Gata. M-a costat 50 de lei. Puteam sa ne despartim de trecut razand, cum ar zice Marx. Mai bine razi in fatza calculatorului dupa ce ai descarcat Amintiri din epoca de aur de pe torenti!

Si am mai vazut si Vicky, Christina, Barcelona. Pe asta l-am vazut acasa. Regizorului, il stiti, ii era dor de Barcelona, cu siguranta. Altfel nu inteleg de ce a facut filmul. Cu ceva tot ramai dupa el, insa. Te prefaci putzin romantic, incerci si o mica nebunie, ca sa nu devii plictisitor in fatza nevestei:)) Merita vazut acasa!

Comentarii

  1. Daca tot te-ai apucat de vizionat filme romanesti it recomand "Nunta muta". Un film cu umor tipic romanesc: haz de necaz. Nu recomand "Politist adjectiv". Nu-mi amintesc ultima oara cand am fost asa de dezamagita de un film atat de mediatizat.

    RăspundețiȘtergere
  2. daca tot zici Toni, adauga si Robert, sa stie omu' ca te referi la mine! Filmul lui Mungiu nu e foarte comic... nu cred ca te asteptai sa razi la ca Stan si Bran... e multa ironie acolo, chiar daca nu te tavalesti pe jos de ras. Pe vremea lui Ceausescu la bancurile cu raposatu' mai radeai, mai plangeai.. asa e si cu filmul asta: nu e o perioada care sa-ti starneasca doar hohote de ras.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nunta muta e foarte bun. L-am vazut. Mersi oricum, Violet...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu tine nu mai vorbesc, Toni. Oameni buni, feriti-va de Toni Robert. Povesteste filme, asta-i cusurul lui:) E multa ironie, atat de multa ca abia am schitat 3 ranjete...Hai mah...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze