Sa ne mai si clatim ochii, doamnelor!

Guvernul a cazut, vine altul, bla-bla-uri, noi ne facem treaba sau ne facem ca ne facem treaba, altii insa au talent. E greu sa mai ai talent in ziua de azi. Nu sunt un fan al obiectelor - podoabe, nu-mi place sa merg prin magazine, imi iau cate ceva de imbracat din an in Paste pentru ca uit ca am nevoie( paradisul e aici), dar cand vad chestii facute de mana, ma minunez. Astia sunt cercei facuti de mana! O sa fac si eu cand o sa ma las de fumat! Promit!











Fata, m-ai dat gata! Pentru ca nu exista inca un magazin on-line de unde pot fi cumparate, putetzi sa ma intrebati pe mine sau mai bine scrieti si cereti detalii la florentinamihaita@yahoo.com. Prietenii stiu de ce. :)

Comentarii

  1. idee super,
    bv si lui kambe pt articol

    RăspundețiȘtergere
  2. Cambe, nu esti sanatos! Eu am crezut ca glumesti cand mi-ai zis ca ii pui pe blog!:D oricum, multumesc:* M-am trezit cu comenzi peste noapte! Tocmai cand voiam sa ma las de "sportul" asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum sa nu ii pun, cand pana si eu as purta asa ceva? :)))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze