Oscar Sau Oscaron, Febletea Colentinei


Eu sunt Oscar. Sunt un catel dupa cum vedeti. In curand imi fac si pagina pe Facebook ca sa imi dati like. In rest, va pot spune ca sunt mascul. Feroce. M-am instalat ok in noua mea casa. Tanarul C. ma scoate la plimbare, mi-am marcat teritoriul in fata blocului ( cica si el a facut asta intr-o noapte cand nu gasea cheile). Mananc mancare pentru caini. Am carnet de sanatate, ceea ce multi dintre voi nu aveti. Despre copilaria mea nu am prea multe sa va spun pentru ca eram prea mic sa-mi aduc aminte. Cert este ca m-am dat bine pe langa stapana casei.

Le multumesc lui Ingrid si Mihaelei si tuturor fanilor mei care au avut grija de mine pana acum. Voi scrie frecvent pe acest blog deoarece stiu ca voi vreti sa cititi. In plus, voi avea si hainute pentru iarna pe care mi le voi cumpara de AICI
Trimite acest blog unui prieten. Altfel ti se sparge teava la baie cand nu esti acasa!
Vezi 
Cum se comporta un caine sterilizat

Comentarii

  1. salut ! cum este acum in peris? drumurile sunt practicabile? cam ce inaltime are zapada?

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut. In Peris, zapada are si 2 metri. Se circula in conditii de iarna.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc. prin ce zona stai? mai sus de gara peris? p.s trenurile ajung la destinatie? maxitaxi merge dus intors..?

    RăspundețiȘtergere
  4. Trenurile ajung. Despre maxi-taxi, nu cred ca mai garanteaza nimeni nimic.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze