Oscar A Fost Castigat De Oscar In 2012

Eu sunt Oscar si am cateva probleme legate de Oscar si de cine a fost castigat in afara de mine, adica de Oscar. Poza arata asa pentru ca am auzit ca am fost castigat de un film alb-negru si mut. Eu pot fi alb-negru dar mut n-o sa fiu niciodata. Voi latra cata vreme ma va chema Oscar si voi castiga Oscarul, eu fiind The Artist.


In primul eu, Oscar nu poate fi nici castigat, nici decernat. Oscar poate fi doar cucerit. Pentru asta trebuie sa imi dai mancare si sa ma mangai daca se poate non-stop. Trebuie sa ma scoti la plimbare de 3 ori pe zi. Trebuie sa stai dupa mine, deoarece unul dintre stramosii mei fiind beagle, miros toate cacaturile si toti cacatii pentru ca trebuie sa stiu tot. Am lista tuturor cainilor din cartier. Stiu ce mananca, de ce boli ar putea suferi, cand sunt stresati, cand n-au baut apa, cand ar f...e ceva si cand nu, de ce ar face sau nu asta.
Iar Oscar a mers la big boss pentru ca el ma scoate la plimbare, are rabdare etc. El nu va mai scrie pe acest blog prea curand deoarece protesteaza fata de ACTA si fata de noile politici de confidentialitate ale Google. Asa ca protestez si eu. Asa arat eu cand nu sunt The Artist. Jos cenzura de pe net!

Ai vazut ce rochii s-au purtat la Oscar 2012! Vezi  si ce rochii s-au purtat la Oscar in 2011 si fa diferenta !
Trimite acest blog unui prieten. Altfel ti se sparge teava la baie cand nu esti acasa!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze