Cum Se Comporta Un Caine Sterilizat

Un caine sterilizat se comporta ca un caine ca oricare altul. Atat doar ca e mai linistit. Ce inseamna de fapt un caine sterilizat si cum se comporta el? Ei bine, numele meu este Oscar, am fost golan pe coclauri, pana m-au gasit niste gagici misto si acum ma comport ca un caine sterilizat in noua mea casa. Adica sunt adoptat, sterilizat si cuminte. Deocamdata. Oricum sunt putin ZEN. Ma uit cu uimire la stapanul meu care este foarte religios. Spre exemplu, aseara la meciul Steaua-Twente, nu aveam lumina si stateam la lumanari. Stapanul meu, tanarul Cambe a folosit foarte des cuvinte ca : Dumnezeii ma-ti, biserica ma-ti, mortii ma-ti, Cristosii ma-ti, Enel. Asta pentru ca nu era curent, iar el nu putea sa vada meciul. Profitand ca el era nervos si dus pe campii sa fumeze de nervi, am cucerit-o definitiv pe stapana casei. Sa stiti ca un caine sterilizat e mai bun decat unul normal pentru ca nu fuge ca nebunul, nu mananca perdele, flori si bibelouri si iese la plimbare cand vrei tu, adica se comporta normal. Daca esti rezonabil, macar de 3 ori pe zi. Ca vorbeam de stapana casei, am cucerit-o!


Oricum, oamenii sunt prosti. Sau cel putin stapanul meu. Tanarul Cambe aduna rahatii mei si ii pune intr-o punga. Banuiesc ca face colectie de vreme ce ma lauda cand ii fac. Cum sa faci colectie de cacati? Paradoxal, e si foarte inteligent. M-a scapat de o namila de dulau care voia sa ma manance, luandu-ma in brate. De atunci il iubesc.
Desi avem o mica problema. Eu nu iubesc chinezii, iar vecinii lui, adica ai nostri, sunt chinezi si pleaca la 5 dimineata la munca. I-am huiduit azi dimineata la 5. Am citit instant Ziarul Financiar pe care mi l-a aruncat in cap. Foarte interesant, despre criza.

Cert este ca sunt foarte bine. Voi latra in continuare dupa oricine trece prin fata usii noastre pentru ca asta e menirea mea. Dupa care voi citi Ziarul Financiar, lasa draga, aflam si noi lucruri interesante despre lumea noastra.
Am aflat insa ca la vara vom avea flori pe balcon si chiar am vazut Cum sa cultivi flori pe balcon
Pentru ca stapanul meu chiar face asta. In al doilea rand va informez ca nu mi-au placut pozele cu Boc gol. Pentru siguranta, ca sa nu le vada si stapanul meu care ar deveni brusc religios, am confiscat telecomanda.


Faza cu Boc era un motiv. Pentru ca eu diseara vreau sa ma uit la Cele mai tari faze din Romanii au talent
Trimite acest blog unui prieten. Altfel ti se sparge teava la baie cand nu esti acasa!
In 2012 Oscar a castigat Oscar!

Comentarii

  1. Foarte fain:)):)):)) Sa-ti traiasca! Si ai grija la alimentie. Al meu e sterilizat de abea 2 sapt si da e mai cuminte,slava Domnului! Ieri a facut 1 anisor:D si e foarte mandru de el,dar lesa tot o roade si trage ca nebunul cand mergem la plimbare,dar tot n-a scapat de sechelele pe care le are de mic, de a se da la lume pe strada,asa...ca sa'i invigoreze:)):):))+ ca nu lasa pe nimeni sa puna mana pe el,de prins nici atat. Asa ca Oscar,va trebuii sa te adaptezi situatiei,ca de nu,tu vei fii urmatorul la injurat si alergat prin casa:D Succes!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce tare! Va iubeste neconditionat dogu'. Daca e cuminte poate-i luati si un companion, o pisica. :)
    Sa speram ca nu-i plac telefoanele Nokia. Sugerez sa le asezonezi cu niste alifie chinezeasca contra durerilor de cap. O sa vezi cat apreciaza! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze