De ce nu merge turismul romanesc!

Update : Vezi cum iti dai seama daca el este barbatul perfect pentru tine! Si termina cu prostii gen Grecia si turism!
Daca tot e haos in Grecia, prea cald in Turcia, prea scump in Spania, nu mai bine facem noi turism ecumenic...in Bulgaria? Manastirile noastre nu se stiu sa se vanda. Nici Ministerul Turismului nu stie sa ne vanda tara. Dovada sta ultima gaselnita a bulgarilor. Vecinii sustin ca au descoperit moastele Sfantului Ioan pe insula Sfantul Ivan. Adica mai si fac mishto de noi. Biserica Romano-Catolica e de parere ca moastele par autentice dar urmeaza sa se pronunte oficial. Cert e ca turistii ecumenici au inceput deja sa dea navala in Bulgaria, pe Insula Sfantul Ivan unde se gasesc moastele Sfantului Ioan. Evident, portul se extinde, se fac parcari, ghidurile turistice sunt rescrise si au aparut si indicatoare.
Ce daca nu e sigur ca moastele chiar sunt ale Sf. Ioan? Turisti sa fie, bani sa curga!
In aceste conditii, am auzit ca daca faci baie la noi in Lacul Sf. Ana, iti creste penisul cu 5 centimetri. Daca faci baie de 2 ori, iti mai creste unul.
Am mai auzit ca in Pestera Ursilor traieste Pestisorul de Aur. Fiind varianta Premium a proxenetului de Bucuresti, Pestisorul de Aur ofera o larga gama de produse.
Am mai auzit ca in castelul Bran, umbla tot felul de vampiri si vampiroaice care te sug de tot.
Iar cine intra in Marea Neagra de cel putin 7 ori pe an, scapa de celulita, vergeturi, greturi, dureri de cap, matreata, hemoroizi si fisuri anale. Daca mai si bei din Marea Neagra, nu vei face niciodata pietre la rinichi.
Tot eu am mai auzit, ca in fiecare manastire din Moldova exista cate o icoana care plange. Cine soarbe o boaba de lacrima, ramane pe loc insarcinata cu un negru, un chinez care face poze pe acolo sau cu sotzul.
Tot eu am auzit ca epava de la Costinesti ascunde o comoara care se vede doar pe 24 iunie la ora 2 noaptea. Nimeni n-o poate lua pentru ca e aparata de stafii. Suna a Jack Sparrow? Si ce daca!
In plus, am auzit ca la Busteni in gara, ti se face masaj tailandez! Vezi cum ti se face masaj tailandez aici
Update: Primarul Constantei, Radu Mazare, s-a gandit ca n-ar fi rau sa ii atragem pe turistii straini cu femeile frumoase de la noi. Are vocatie de proxenet spre deosebire de restul curvelor din politica noastra!
Trimite acest blog unui prieten. Altfel ti se umple cartierul de negri excitati si agitati!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze