Ce fac turistii straini in Romania

Ca urmare a articolului nostru in care descriam zecile de motive pentru care turistii straini ar trebui sa vina sa viziteze Romania, principalele noastre destinatii au fost asaltate de americani, chinezi, finlandezi si arabi(toti au gasit informatiile necesare pe tmz.com sau tripadvisor.co.uk, acolo unde numai eu si alti entuziasti au postat cate ceva frumos despre Romania - sunt site-uri cu zeci de milioane de vizitatori in fiecare saptamana). Articolul nostru se intitula De ce nu merge turismul romanesc si poate fi citit aici. Ali Al-Fwtwvancwur
ne scrie urmatoarele:انها خدعة ، المتأنق. رومانيا هي اللعنة! الرومان هي القرف. الشروط والقرف. آسف لأني لم تذهب إلى دبي!(Mi-a placut mult in Romania. Dupa ce am intrat in Marea Neagra, mi-a crescut un testicul in talpa. Asa am reusit sa implinesc visul tatalui meu. Am invatat sa zbor cu covorul pentru ca nu mai puteam sa merg. Acum sunt pilot la United Airways by Carpet. Multumesc, Romania!)
Ion Ionescu Kuusi(adica De la Brad) ne scrie :
Romania on perseestä.Ihmiset ovat paskaa. Vain talonpojat. Asumisolot ovat paskaa!(Va multumesc pentru ca m-ati facut vedeta. Dupa ce am platit jumate de cazare la Mamaia, au aparut pe net sondaje de genul : Un finlandez umbla gol pusca! 1. E nebun! 2. A platit ratele la banca! 3. A platit cazarea in Mamaia!! Cine ghicea varianta 3 imi dadea o bere si un prospot, ca eu am facut sondajul in lipsa unor mijloace decente de subzistenta!
Doamna 我想获得背面拥有 ne scrie si ea :


 罗马尼亚是中充分。我累了。和罗马尼亚吮吸。而中国这里有吮吸。住房条件是狗屎!(Am facut baie in Lacul Sfanta Ana, asa cum mi-ati recomandat d-voastra si mi-a crescut un penis. Iubitul meu este foarte fericit pentru ca e gay sub acoperire inca din copilarie. Avem un mariaj reusit. Multumesc Romania!)
Chiar si autorul acestui post s-a trezit duminica dimineata, pe data de 22 august, sa coboare la barul hotelului unde s-a cazat in Neptun si sa ceara doua cesti cu cafea pe care sa la bea pe balcon, privind marea. Nu erau cesti, nu erau pahare, iar copilul de la bar a inceput sa agite un borcan gol de zacusca, in care voia sa ii puna cafea!
Nu trimite acest post unui prieten. Copiaza in google translate ce spun personajele acestui post ca sa vezi unde suntem de fapt!

Comentarii

  1. nuuuu.... in araba nu scrie ce zici tu! :) e altceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Confirm ca e adevarata faza cu lacul Sf.Ana. Am facut baie acolo si mi-a mai crescut un penis. Acum am trei.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Raluca: google translate asta mai joaca feste, stii?:))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim:atunci sa ne batem. eu am facut de 4 ori baie acolo:)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu atatea "oo", sa te bati singur!!! :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze