Premonitii de concediu!!!!

Stiam ca mergem in Grecia, Asprovalta, la Egee, eram in autocar cu nevasta-mea. Luasem bagaje, copil, bani si iesisem din Bulgaria deja, cand o vad pe un deal pe soacra-mea. Imi facea cu mana ca ma vedea ca stateam la geam si-mi zicea - sa-mi iei si mie o sticla de ulei de masline...verzi, si facea cu mana. Si zic, da, mama, iti iau cum sa nu, masline verzi, normal. Dar mi-am dat seama ca ce ziceam eu nu se auzea, nu imi iesea niciun sunet din gura si atunci daca am inteles eu ca nu se aude, i-am zis, o sa-ti iau o pu...a ulei, harbule si babaciune, nu ma car cu uleiul dupa mine din Grecia, in piz...a ma-ti da ciob, ca ma fu...i la cap de 10 ani, iti iau din super-market si dupa aia imi bag p..a in el de ulei, harbule si vrajitoareo, si eram la geam si culmea, m-a auzit nevasta-mea. Cica de ce vorbesti asa cu mama...si m-am trezit ca fi-miu umfla o ratzusca si i-am zis s-o dezumfle ca mergem cu autocarul si mi-am adus aminte ca diseara plecam cu autocarul in Grecia cu inca 40 de romani.(Costel,33 de ani)

Nevasta-mea statea parca in blocul de vizavi si imi facea semne sa spal masina. Si ii zic - care masina fa, proasto, ca n-avem masina, mergem cu autocarul in Grecia si ea imi arata o masina neagra, mare,(Doamne fereste) si atunci m-am intors si era soacra aluia de dinainte cu o sticla de ulei in mana si zic, astia au fost deja in Grecia s-au si intors, am pierdut excursia...Si m-a trezit nevasta-mea ca voia sa faca sex si mi-am adus aminte ca diseara plecam cu autocarul in Grecia cu inca 40 de romani. (Ion, 30 de ani).]

Eram imbracata in rochie de mireasa si se vedea departe, in spatele bisericii micute, Mareea Egee si eu il asteptam pe Vlad si eram emotionata. Mama parca imi zice, ti-am spus eu ca te cere in Grecia si deodata a venit mirele intr-o masina de epoca roz din care a coborat Vlad dar era un negru de fapt si am inceput sa plang. Cand am vazut ca negrul era in slip ...am zis ca e bun si un negru mai ales ca eu stiam ca e Vlad si m-a trezit Vlad ca trebuie sa facem bagajele si cand l-am vazut am inceput sa plang ca mi-am dat seama ca diseara plecam cu autocarul in Grecia cu inca 40 de romani, fara negrul din poveste...(Cristina,23 de ani)

Mergeam cu autocarul si era plin in fatza de tipe tinere, mishto, fragede si nu puteam sa vad in spate dar eram incantat, totul era numai zambet, cand dintr-odata m-a lovit din spate un damf de vodka cu bere, un chinez a aparut in zona ca sa celebreze nunta dintre o tipa si un negru, o baba zbiera din ultimele locuri ca sa nu uite sa ia ulei de masline din Grecia, fetele din fatza au inceput sa danseze pe manelele puse de soferul cu lant gros de aur la gat, si peste tot plutea dintr-o data o miasma de picioare care urasc sapunul si m-am trezit brusc. Diseara plecam cu autocarul in Grecia cu inca 40 de romani...(EU)


Update:ianuarie 2011: ce-ai zice sa citesti despre Filipine si de Insula Boracay!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze