CONCEDIU INTRE ATHOS SI METEORA!

M-am intors din Nea Vrasna, Grecia, peste deal de Asprovalta....Apa era curata...

Toata lumea facea baie in acea apa curata. Eu am facut numai cand nu era acel hipopotam acolo....

Sunt bineinteles si parti frumoase, asa pe fuga...adica pozezi si dupa aia te duci acasa sau o trimiti acasa...

Si asta e o manastire de pe muntele Athos...

Vom reveni...cu Athos si Meteora...pana atunci Skiathos aici !
Deocamdata tu decizi daca iti faci concediul in Romania sau in Grecia!

Comentarii

  1. Io m-am intors de la Nea Matache, Romania, peste deal de Cotroceni. Toata lumea facea sauna in autobuz. Eu am facut numai cand nu erau acei controlori acolo. Sunt bineinteles si parti frumoase, asa pe fuga... adica fentezi caldura si dupa aia te duci acasa. Vecina mea intretine relatii intime cu un calugar! viata e frumoasa... :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze