Am fost acasa la presedinte, la Cotroceni!

O soseta, ratacita si probabil murdara, langa coltul biroului, o pereche de chiloti ascunsa in graba de cineva din personal, cu putin inainte de sosirea noastra, un maldar de farfurii murdare adunate si acoperite repede cu o editie din Romania libera ( e mai mare), un cotor de mar pe marginea bibiliotecii, mai multe CD-uri scoase din chiloteii de hartie si aruncate langa laptop, patul din lemn masiv nefacut, asa ne-a intampinat.................................................................................................................................................................................poate casa ta, bai pasarica, aici esti la COTROCENI, bai tziganule nespalat care n-o sa te mai duci la vot, care bei bauturi contrafacute in loc de Jack de mama lui, care tragi partzuri, nu ca presedintele care sta la Cotroceni, care vezi doar o data pe an ce e dincolo de gardul de vizavi de Leu ce e in casa sefului si numai dupa ce stai la coada in soare 3 ore, bai gaozarule, bai, mu…, ti-am zis? Da, am fost la Cotroceni, la ziua portilor deschise, am stat la coada 3 ore, intre romani la fel de prosti ca si mine, intre compatrioti bolnavi de boala nationala – coada – si de cealalta boala nationala – smecheria – care nu stiau cum sa ti-o ia in fatza – pana si niste calugaritze s-au strecurat inaintea mea dar ele probabil avea canon, sa stea 3 ore la coada si s-o ia de la capat, pentru ca prin palat nu le-am vazut, da am fost si am vazut unde lucreaza presedintele. Una peste alta, a meritat efortul pentru ca tu o sa vezi acum unde n-o sa locuiesti niciodata…































Update ian. 2011 : Si cum am fost acasa la fiecare, iata cum arata cei mai puternici 10 oameni ai planetei!

Comentarii

  1. Oh, deci nu sunt singurul masochist..

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bine iti sta in zona! curand ii faci concurenta la presedintie lui Florescu :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Cambe la Cotroceni. Presedintele de care doar betivii au nevoie. :) Ti-am spus ca beau cum da VanDamme cu piciorul?

    RăspundețiȘtergere
  4. daaaaa, si cum s-a nascut chuck norris in casa construita chiar de el. :) si chiar asa s-a intamplat!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze