Suntem Terminati

Update : vezi ce doreste cetateanul dupa alegerile din 2012!
Trebuia sa platesc 22 de lei pentru 3 petunii si o muscata. Scot din buzunar 30 de lei. Florile sunt impachetate. Intre timp mai descopar 2 lei in buzunar. Am si 2 lei daca va ajuta, zic, asteptand  cei 10 lei inapoi. E perfect, spune omul, uitand de cei 10 lei in timp ce numara banii. Multumesc, zic. Am iesit. Sa aiba si el de-o bere. Ma amuza teribil ca el a gandit, mai mult ca sigur, ca m-a facut. Ma intristeaza teribil ca eu stiu ca nu m-a facut. Si ma intristeaza ca asa ceva inca se mai intampla in Romania. Eu cand primesc 1 leu in plus rest, ii atrag atentia vanzatorului cu toate ca stiu ca practica preturi nesimtite etc. Bai, chiar atat de mici suntem?
Trimite acest blog unui prieten. Altfel ti se sparge teava la baie cand nu esti acasa!
Mi-e dor de Londra.
Vezi si cum arata un balcon plin cu flori!

Comentarii

  1. Eu am alta problema: La buticul de la bloc este o vanzatoare care nu prea le are cu socotitul si culmea e ca are si un calculator pe masa. Dupa ce se chinuie cateva minute imi spune suma totala care e departe de adevar mereu si e mai mare. Dupa ce i-am atras atentia tot ea s-a suparat, iar cand a socotit in favoarea mea si i-am spus ca a gresit, i-am dat suma buna tot suparata a fost. Cum o dau tot nu o nimeresc.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze