Thassos Si Marea Egee In 2011 I Croaziera

Croaziera noastra pe Marea Egee a inceput undeva in jurul orei 12 dupa 3 ore de zacut pe plaja. Inaintea oricarei croaziere e bine sa te asiguri ca ai apa la tine sau bere si ca nu sunt pirati in zona. In Marea Egee si in insula Thassos piratii au facut legea secole la rand, ca sa citez ghidul nostru blond, purtator de picioare lungi si maritata cu un marinar. Plaja este in general frumoasa si ofertanta. Se stie de altfel ca plajele din insulele grecesti, inclusiv Thassos, sunt deosebite. N-o sa aflu niciodata ce citea.





Si am ajuns in larg. In larg nu trebuie sa te temi de rechini, iar apa este suficient de limpede cat sa vezi pesti. In general, pestii din Thassos nu ofera mare lucru. In plus, te musca de degete in larg. Prin urmare nu e indicat sa faceti pipi in apa.



Ne-am apropiat in croaziera noastra de un tarm. Acolo o sirena facea plaja. I-am facut cu mana si am incercat sa intram in vorba sa o intrebam daca nu vrea sa o salvam de pe acel dig pustiu si neprielnic. In acel moment, din ape a aparut un sarb care facea scufundari si semana cu cei din clanul Corduneanu. Magellan, Cook si Columb si, cu voia d-voastra, Basescu au fost uimiti si invidiosi cat de repede am intors fregata mea Explorer si am sters-o. Insula Thassos ofera privelisti deosebite. Cand esti pe mal.





Ne-am intors din croaziera noastra singuratica cu bine. A fost cea mai frumoasa zi din viata mea. Am facut turul insulei cu autocarul. Dar despre asta, maine!


Trimite acest blog unui prieten. Altfel ti se sparge barca prin Marea Egee cand incerci sa vrajesti gagici! Si, daca ai impresia ca portiile de mancare ale grecilor sunt mari si gustoase, poti afla Secretul mancarii grecesti!

Comentarii

  1. Am vizitat Thassos in vara anului trecut, frumoase privelisti. Anul asta am fost in Creta si am fost putin dezamagit, imi place mai mult Thassos

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze