Blogul Lui Cambe La Varsta De 2 Ani!

"Stiu sigur ca pasarea e pasare si pasarica e altceva. Papa nu mai e lingurita cu mar cu biscuit, e ceva asemanator. Pot sa alerg si sa nu mai stau infasat ca o mumie de cacat in patutz ca la inceput cand nici nu puteam sa ma misc. Inca ud canapeaua. Inca ma trezesc noaptea si zbier. Inca nu-mi aduc aminte ce-am facut ieri si nu e din cauza bauturii. La fel e si cu tinutul pe picioare. La fel si cu vorbirea coerenta. Inca nu-mi dau seama dimineata unde sunt. Ma enerveaza ca trebuie sa scriu pe pielea mea, sa-mi tatuez gandurile pe pielea mea pentru ca eu ma scriu, ma re-scriu, ma updatez, m-am inventat si ma re-inventez eu pe mine in fiecare zi, sunt singura istorie a lumii care se scrie din mers si stie ca se scrie pe sine din mers, sunt culmea post-post-modernismului pentru ca pot schimba si trecutul (daca ma enervez acum imi sterg un an din viata)."
In mod evident, ati inteles ca acestea sunt gandurile mature ale blogului tanarului Cambe la implinirea varstei de 2 ani. Era o zi frumoasa de mai cand tanarul Cambe s-a gandit sa isi faca si el un blog. Cu o senzatie placuta de lesin datorata, cu siguranta, nostalgiei care a cuprins tastatura, vom revedea cateva dintre postarile de suflet ale blogului aici de fata. Evident, cu voia dumneavoastra.
1. Prima postare anunta realegerea lui Traian Basescu inca din mai 2009, facea bilantul si pre-vedea datoriile la care ne-am inhamat abia acum :
Romania cu gheata! Pe datorie!
2. A doua postare a fost cea mai injurata din istoria blogului. Murise Michael Jackson.
Interviu exclusiv Michael Jackson dupa moarte!
3. A treia postare este despre Skiathos si este actuala. Skiathos este o insula in Marea Egee pe care o recomand cu multa caldura.
Concediu in Skiathos!
4.A patra postare era despre o dupa-amiaza petrecuta la Neptun prin 2007. Lansam primul slogan autentic al turismului romanesc.
Multumesc doamnei Elena Udrea!
5. In fine, a cincea postare pentru ca nu mi le amintesc pe toate, a fost despre 8 Martie si cadoul perfect pentru femei.
Femeile si strip-teasul masculin!

Sunt doar 5 postari din 469 cate s-au adunat in 2 ani de viata. Va asigur ca eu, Blogul tanarului Cambe ( foto) nu scriu cacaturi.

Trimite acest blog unui prieten. Altfel ti se sparge teava la baie cand nu esti acasa!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze