Ce fac copiii mari de Ziua Copilului!

Desi copiii n-ar trebui sa munceasca, m-am trezit la 5 si jumatate, mi-am spalat obrajorii, mi-am pus pantalonasii pe care mi-i pregatise mamica de aseara si un tricou si m-am dus la munca. Pe drum am vorbit cu ceilalti copii despre greva copiilor de la Metrorex, RATB, invatamant si ne-am gandit ca n-ar fi rau sa plecam in alta tara unde copiii care conduc tara sunt mai putin furaciosi. Dupa ce am muncit ca totzi copiii am plecat acasa. Pe drum, am vazut o gramada de mamici bune. Farmecul meu nu le-a impresionat. Asa ca m-am oprit la Gionli care e o gradinita unde vin copii mai mari si mai mici si, in timp ce vorbesc despre pariuri sportive, se joaca cu jucariile lor : Ursus, Stalinskaya, Cavadoro, pana cand, rapusi de atata joaca, se odihnesc pe sub mese, beti morti. Eu am baut o bere pentru copii pana cand am observat ca nu mai am cheia care de obicei e legata de gat. Cum mamica nu era acasa, am mai baut cateva beri pentru copii pana cand a venit mamica. Ea m-a batut de m-am cacat pe mine pentru ca am pierdut cheia pe care o aveam legata de gat. De cacat faza. Apoi, am platit lumina pentru ca copiii de Enel ti-o taie altfel. Si cablul, ca si la RDS sunt niste copii care ti-o taie daca nu platesti. Asa ca dupa ce am platit, am pashit incetisor pe trotuar spre casa, in pula goala. Ajuns acasa, am ascultat jurnalul de stiri prin perete de la fetita de 70 de ani de la etajul 4 care da volumul televizorului la maximum. Asa am economisit bani de-o bere pentru ca eu n-am mai deschis televizorul. Si am auzit de primul copil al tarii. Si atat! Taticu a schimbat yala, timp in care eu m-am dat pe Facebook cu alti copii si mi-am facut temele pentru a doua zi. Copiii mici si mari din ziua de azi duc o viata grea! Apoi m-am culcat, visand la mamicile pe care le-am vazut azi pe strada si care nu m-au bagat in seama. Abia astept sa ma fac mare sa...! Si iata cum acum 25 de ani eram mai tanar si mai blond!


Trimite acest blog unui prieten. Altfel, de sarbatorile de iarna, va veni la tine Michael Jackson, in loc de Mos Craciun!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze