Adevarul despre piata imobiliara in Bucuresti!

Dialog intre tanarul Cambe si vecinul care sta cu un etaj mai jos:
Vecinul-A curs apa de la d-voastra din balcon si mi-a distrus cornierul si cand ati dat gauri s-a spart si un geam!
Tanarul Cambe-Si eu ce pot sa fac pentru dumneavoastra, acum?
V-Nu stiu, sa gasim o solutie...
T.C.-Vindeti-mi apartamentul cu 30 de mii, ca oricum nu stati in el...
V-Cu 30 de mii? Va dau in judecata si tot imi platiti...
T.C.-Procesele dureaza si eu nu platesc pentru ca d-ta n-ai schimbat cornierul de 20 de ani, sa fie clar!
V-Da nu e posibil!
T.C.-Mi-l dati acum cu 30 de mii sau ma cautati in ianuarie sa imi cereti 20. Are 2 camere, e decomandat!
V-Mai bine il dadeam acum 2 ani.
T.C.-Atunci, va salut, o zi buna!
V-Pai si mie cine imi plateste cornierul?
T.C.-Bine, ultima oferta, 25 de mii si ati scapat de el!

Trimite acest blog unui prieten. Altfel vei patzi ca tanarul Cambe care asteapta pana in ianuarie sa devina rechin imobiliar sau o victima a lui:))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze