SFARSITUL LUMII VIRTUALE!

Update martie 2012 : Vezi cand se inchide Facebook!
Pe Facebook nu mai era nimeni. Disparusera cu totii intr-o clipa ca stersi de o mana uriasa. Lista de Messenger era goala, nu mai era nimeni nici acolo. Si era o liniste sa o tai cu cutitul. Auzeam linistea cum balteste. Oare se ascunsesera totzi intr-o lume virtuala paralela, iar eu ramasesem singur aici pentru ca nu ma anuntase nimeni ca plecam?
Atunci i-am dat un BUZZ lui Dumnezeu. Iar Dumnezeu mi-a dat si el BUZZ.
- Hai sa bagam un Conquiztador, zic.
- Hai sa bagam un Conquiztador, imi raspunde Dumnezeu.
Am bagat vreo 2 jocuri de Conquiztador, ne-am plictisit si ne-am dus sa ne culcam ca era deja tarziu.

Cuncluzia 1 : Dumnezeul tau de internet ca nu ma lasi sa termin de tencuit balconul!

Concluzia 2 : Dumnezeu eram eu!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze