Dumnezeu e un motor de cautare!!!

As vrea sa fiu un motor de cautare! Sa-mi scrii pe piele - SEX - BANI - IUBIRE - CE INSEAMNA CAND VISEZI UN MOTAN NEGRU - SECRETUL MANCARII GRECESTI - CUM SA-TI IUBESTI FEMEIA BINE - DE CE E NEVASTA-MEA NERVOASA - LEACURI NATURISTE PENTRU CANCER - si sa imi scrii pe piele ce vrei sa afli, ca si cum ai tasta la o masina de scris veche, iar eu sa simt pe pielea mea, normal, toate butoanele si sa te lovesc in cap cu un ciocan si sa-ti spun - RASPUNSUL NU E AICI - cauta - UNDE E RASPUNSUL? - tot pe pielea mea. Si tu ai mai scrie o data si inca o data si va trebui sa tastezi si o chestie ca sa ma conving eu ca nu esti spam si abia atunci ti-as raspunde! NU AI TASTAT CORECT! Iar mesajul ar fi - CE MISTO SALON DE MASAJ SI-A ALES DUMNEZEU!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze