MUT LA MARE!!!

Dragii mei, am plecat la mare. Doua zile voi fi un animal, adica nu voi vorbi, nu va ganditi la altceva. Fac pauza vocala. Daca doriti sa imi comunicati ceva, in conditiile in care nu am la mine nici laptop, nici telefon, puteti face urmatoarea miscare. Beti 50 de vodka si stingeti cu o jumatate de bere. Repetati miscarea de 6 ori ca sa se faca in total 300 de grame de vodka si 3 beri. Apoi ganditi-va intens la mine si s-ar putea sa comunicam prin puterea gandului. Chiar daca nu merge, vom fi multumiti. Voi ca v-ati simtit bine, eu, ca n-am fost deranjat!

Comentarii

  1. Daca bag niste vin si niste tuica de ardeal, in sibiu... merge? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bineinteles. Tzuica trebuie sa aiba cel putzin 45 de grade, iar vinul trebuie sa fie roshu si adus la masa de 3 gagici::)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai dracu mai comunica daca vin alea 3 gagici. Crezi de ca de legaturi telepatice o sa imi mai arda? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. o sa iti arda, ca eu o sa iti dau sfaturi ce sa faci cu ele dupa 200 de vodka, 2 beri si victoria Romaniei. Asa sa ne ajute Dumnezeuul www-urilor. Am plecat!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze