De Ce Scrii Cand Scrii

Update : cum traficul ne-a crescut cu 400%, vom continua. :)
Nu mai am nimic de spus. Tot ce era de spus, e aici. Cel mai probabil, acest blog va ramane pentru posteritate asa cum e acum. :))) Intotdeauna am crezut ca scriitorii scriu pentru ca nu traiesc. Am vaga senzatie ca am avut tot timpul dreptate. Iti multumesc tie care ai citit si ai urmarit ce mai postam si eu pe aici. Au fost zile de fun, zile de furie si zile de nostalgie. Nu m-am ferit sa scriu tot ce-am gandit. Cum spuneam mai ieri pe mizeria de Facebook, trecem la o noua etapa. Multumax! Daca nu stiti ce e cu "multumax", e un banc : in fiecare zi, iepurasul se ducea la alimentara si cerea paxi. De fiecare data, vanzatoarea ii spunea ca se spune pepsi, nu paxi. Intr-un final, iepurasul vine si cere pepsi. Vanzatoarea ii da pepsi, iar iepurasul ii multumeste : multumax.

P.S. : multumax okidoki.ro.
Trimite acest blog unui prieten. Altfel ti se sparge teava la baie cand nu esti acasa!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze