Unde Se Mananca Bine In Bucuresti

Unde se mananca bine in Bucuresti, m-a intrebat un prieten la o zi dupa casatorie. In naivitatea mea, i-am spus cel mai bine in Bucuresti se mananca la mine. Dupa o luna m-a intrebat de ce m-am casatorit. I-am raspuns ca nu-mi mai placea mancarea facuta de mine. Si, m-a intrebat el. Acum imi place mancarea facuta de mine a fost raspunsul. Trecand peste aceasta adaptare a unui banc genial, in Bucuresti se mananca bine in cateva locuri. Le vom lua pe rand. Astazi, primul dintre ele : Jeunesse Bistro, str. Vasile Lascar 23-25, sector 2, Bucuresti. Ofera in fiecare zi alte feluri de mancare. Schimba meniul, iar master-chefii lor reusesc sa-l faca nu doar proaspat dar si exotic in fiecare zi fara sa abuzeze de bombele calorice. Spre exemplu, intr-o zi am mancat ciorba ardeleneasca, a doua zi supa de pui, iar a treia zi ciorba de pui a la grecque.

La felul doi, master-chefii nu se zgarcesc. Am avut chiftelute in sos marinat cu o garnitura care a mers ca unsa... ...dar si un gulas de vita pentru care iti vinzi sufletul si nu-ti pare rau. Mai mult, in cateva clipe ai invatat ungureste, iar cicalelile nevestei nu te mai ating pentru ca nu le mai intelegi.


  


 La desert, iei o caciula preventiv ca sa ai cu ce sa arunci in caini. Ciocolata de casa dupa reteta proprie.
 

Sursa foto : Jeunesse Bistro.
Vom reveni cu alte sugestii despre unde se mananca bine in Bucuresti dupa divort :))!
Trimite acest blog unui prieten. Altfel ti se sparge teava la baie cand nu esti acasa!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce Faci Cand Te Deranjeaza Copilul Vecinilor Si Vecinii

Vecini nesimtiti la bloc? Cum scapi de ei!

5 Pui De Ciobanesc Carpatin Trebuie Sa Isi Gaseasca Stapani I Poze